سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واردات و صادرات

افتتاح حساب در بانک های بین المللی

    نظر

با توجه به تحریم بانک های ایرانی و عدم امکان دریافت پول از خارج کشور ، داشتن یک حساب بانکی بین المللی برای هر فعال اقتصادی که با خارج کشور مراوده مالی دارد امری ضروریست. از طرف دیگر کمتر بانکی را میتوان یافت که برای ملیت ایرانی بدون داشتن اقامت آن کشور حساب بانکی باز کند. با وجود آگاهی از تمامی این محدودیت ها ما شرایطی را فراهم کرده ایم تا بتوانیم برای مشتریان خود در بستری قانونی اقدام به افتتاح حساب در بانک معتبر در کشور سویس نماییم .

 

مزایای افتتاح حساب بین الملل

پنل سوئیفت

با داشتن پنل سوئیفت شما می توانید به راحتی امکان ارسال و دریافت حواله ارزی بواسطه شبکه سوئیفت با خارج کشور داشته باشید.

ویزا کارت و مستر کارت بین المللی

  بر روی حساب شما یک ویزا کارت یا مستر کارت بین المللی صادر می شود که با استفاده از آن می توانید در هرجای دنیا بی نیاز از حمل پول نقد و یا دردسرهای تبدیل آن امور خود را انجام دهید.

اینترنت بانک و موبایل بانک

حساب شما دارای اینترنت بانک و اپلیکیشن موبایل می باشد. لذا براحتی و در هرجای دنیا کلیه امور مربوط به حساب بانکی را از جمله دریافت صورتحساب ، ارسال حواله ارزی ، تبدیل ارز بین کیف پول های خود و ... را انجام دهید.

کیف پول های متعدد ارزی

حساب فوق دارای سه کیف پول ارزی می باشد که دلار و یورو از جمله آنهاست. مزیت آن این است که اگر دریافتی شما به یورو باشد میتوانید حساب یورویی خود را برای دریافت بدهید تا هیچ گونه هزینه ای بابت تبدیل پول به بانک نپردازید.

شماره حساب و آی بن مستقل

حساب بانکی شما دارای شماره حساب و آی بن مستقل می باشد.